loading...
جدیدترین عکسها و ویدئوهای رپرهای ایرانی
Admin بازدید : 116 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

سلام به همه بازدید کننده گان خوب و دوست داشتنی گرامی، من این سایتو آزمایشی ساختم و دارم هر روز بروزش میکنم و جدیدترین خبرها و عکسها و ویدئوهای رپرهای ایرانی (داخل ایران و خارج ایران) رو در اختیارتون قرار میدم. اما من تو فکر راه اندازی یک سایت مخصوص (جدیدترین عکسها و ویدئوهای رپرهای ایرانی) هستم. اما ازتون میخوام نظرتونو درباره سایت و مطالب سایت بهم بگین تا بدونم ارزششو داره سایت راه اندازی کنم یا ن؟! بازم ممنونم. مدیر سایت.

 

به دلیل بروز بودن زیاد سایت، از صفحات دیگر هم نیز دیدن نمائید

 

----------------------------------------------------------------

بزودی آهنگ جدید اردلان تُمه بنام تَنِت از الماسه.

1

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 15,574